merveyildirim06 Merhaba anneler bugün üçlü tarama sonucunu almaya gittim risk yüksek dediler. Normal sonuç 1000 de 1 miş. Benimki 300 de 1 dediler. Benim durumumda olup da normal doğan bebek var mı.
YuvarlanamayanPandaa merveyildirim06 80 de 1 le ablam yaptı 200 de 1 le tanidiğimiz yaptı geçen hafta ve hiçbir sıkıntı yok şükür
gldn065807 merveyildirim06 kafana takma benim oğlumu almayı bile düşündüler sivi alalım dediler şuan oğlum 10 yaşında masalah hiç bir sıkıntısı yok çok şükür
ozlmkrkzl merveyildirim06 Yakın akrabamiza kesin tanı koymuşlardı hatta çocuğu aldırma yönünde doktorlar tavsiye verdi ama kendisi doğurmak istedi ve çok şükür doğdu gayet sağlıklı down sendromu yok.
merveyildirim06 hemsireanne34 ikili testi daha önce yaptirmistim. Düşük cıktı. Şimdi üçlü test yüksek cıktı
YuvarlanamayanPandaa merveyildirim06 korkma dua et tevekkül et canım bebeğini riske atacak testlerdede bulunma bence eger öyle birşey varsada özel bir meleğin annesi olacaksın dua et sürekli
merveyildirim06 YuvarlanamayanPandaa yok zaten karnından sıvı falan aldırmadım. Allahtan gelen birsey herşeyiyle kabulum Teşekkür ederim teselli için 😊
gldn065807 merveyildirim06 olur üzülme bende senin gibi dedim rabbim den gelene kabulüm kesinlikle aldirmam dedim allahıma bin şükür hiç bir şeyi yok valla şimdi diyecekler doğru degil diye ama ben bu gebeliğimde yaptırmadım yaptirmiycam da ayrıntıliya giricem ense kalınlığına falan bakıldı gayet iyi dedi doktorum takma kafana rabbim büyük