tgba715 Kızlar merhaba. Kan ilacı kullanıpta kabız olan var mı? Kullanmaya başlamadan önce böyle bir şikayetim olmuyordu ama şimdi günde 1 veya iki günde 1 lavaboya çıkabiliyorum.
Esra50 tgba715 ben 36+6 ıncı haftamdayım hala yaşıyorum bu sorunu canım kayısıyla buldum çözümü sanada tavsiye ederim, incirde etkili
Esra-sari tgba715 doğana kadar devam etti benim kabızlığım 😁 kullandığın sürece demir ilacını böyle olucak korkma yani rengi falan koyu oluyo
tgba715 Yagmur00 teşekkür ederim. Agrısı da oluyor muydu rahim üstüne falan bağırsaklar sıkıştırıyor galiba
Esra50 tgba715 evet ister istemez oluyordu yapamadığım için ama kayısıdan sonra rahatladım gün içersinde 4 tane sıcak suyla ıslatıyorum ikisini gece yatarken yiyorum ikisini de sabah uyanınca aç karnıma yiyorum etki ediyor
tgba715 Esra50 ben de şeker hafif yüksek çıktı yoksa önceden dediğiniz gibi ben de 4-5 tane yiyordum o iyi geliyordu
Emily0320 Beni de ishal yaptı kan ilacı afedersiniz su gibi gidiyor siyah renkte bide 😞 devam ediyorum yine de kullanmaya. Patates muz yemeye çalışıyorum ama oda etki etmiyor malesef