Bugün doğum yapalı altı gün oldu bebeğimi enfeksiyondan dolayı kuveze almışlardı bugün bilgi almaya gittiğimde doktor kalbinde 3 mm delik olduğunu söyledi iki sonra tekrar kontrole götürmemiz gerektiğini kapanmazsa anjiyo olabilecegini söyledi şuan eve geldim kolum kanadim kırıldı sanki başına böyle bişey gelen var mi