azraaa21 canım ben 33 haftalık oldum bol birşey giyince hamile olduğum bile anlaşılmıyor ona rağmen hareket etmekte çok zorlanıyorum çatlağım da olmadı bebeğin gelişimi karnına bağlı değil bırak küçük olsun işte ne çatlarsın ne hareketin kısıtlanır büyüdükçe ağırlaşıyorsun iş yapamıyorsun yürüyeniyorsun