Yagmurbaran 22+5 hamileyim bacak arasına yastik koymadan uyuyamiyorum sizce zararlımı hamile olduğumdan beri öyle uyuyorum
yasemiinorhn Yagmurbaran olması gereken o zaten sol tarafına yatıp bacak arasına yastık almak 🤩 bir sorun olmuyor çok rahat oluyor aksine