Ogretmenanneyim Kizlar merhabalar en son 28 ağustosta adet oldum 8 Eylül de yumurtlama gördüm beklenen adette 26 Eylül simdi ben ne zaman test yapmalıyım biraz sabırsızım da 🤭
Mayacm Ogretmenanneyim yumurtlama uZerınden 15 gun gecmesı lazım kesın cıkması ıcın ınsallah ıstedıgın gıbı olur 🙏🏻
Guncem Benim de yumurtlama testi 8 eylulde pozitif cikti ama catlama 10 eylul. Ben ayin 22 sinden önce yapmayi düşünmüyorum.
Guncem Lanba daha fazla test tahlil yapmadan gecikmeyi beklemekte fayda var bence. Yumurtlamanizi bilmiyorsaniz belki gec yumurtlamis olabilirsiniz.
FDK2835 Nazmila1978 çok zor ihtimal gibi ama kasık ağrınızı ve akıntınızı takip ederek deneyebilirsiniz. Benim tahminim tutmuştu ama yine de ovülasyon testi almıştım. 2. Denemede gebe kaldım. 1 kürtaj yaşadım 7 ay sonra gebe kalabildim. Çok şükür 🤲 Rabbim size de hayırlısıyla nasip etsin inşallah
Powergirls Ogretmenanneyim daha uzunu görmemissin ben test yapamıyorum normalde 10 gün kala yapardım simdi ignenin etkisi olduğu için yapamiyorum adet günümü beklicem😁