Gnysrp geçen hafta kurum indirimi ile arkadaşım 1800 e normal doğum yaptı sezeryan olursa 2200 oluyor denildi. Fatma hanım için fiyat böyle denildi. Neval hanım daha fazla olabilir. Ben de emin olamadım daha önce Fatma hanıma giden varsa ona göre ben de bi deneyimleyeyim dedim.