Melekalkan06 Kızlar bez slepy kullanıyoruz 3 aylık oğluma 4numarasını kullandığım halde sanırım kalıpları dar öneriniz var mı
badeilemerve Melekalkan06 bizde 3 ay 4 günlük olduk neredeyse 5 numaraya geçeceğiz aşırı kilolu bir bebek de değil ama kalıpları çok dar ben de burada bekleyeyim
Kumru_ Melekalkan06 Biz de 6.aydan beri 5 numara kullanıyoruz. Ben çok memnunum sleepyden. Baby turco çok sızdırıyor. BİM’in markası da kullandım bir ara. Ama sleepy naturalde karar verdik.
Melekalkan06 badeilemerve aynen ya değiştirecektim elimdeki bez bitmeyince kullanmak zorunda kaldım ama şimdi bitmek üzere hemen bi sorayım dedim
Gnlcngz Benim bebeğim henüz doğmadı. Sleepy 2 numara aldım ama gözüme çok küçük geldi. 42 li paketten 4 tane aldım. Yaklaşık 170 tane yapıyor. Bitirebilir miyim sizce?
icedearth Gnlcngz sleepynin 2 numarası yenidoğana iyi hatta oğlum 3100 doğdu 2 numara 15 güne kadar büyük geldi 15. Günden sonra iyi olmaya başladı
ilayda17 Melekalkan06 ya bende böyle başlık arıyordum ilk gebeliğim. Yenidoğan bezi olarak hangi marka öneriyorsunuz ? Ve neye göre karar verdiniz 🙈
icedearth Melekalkan06 sleepy diğer bezlerden bir numara küçük evet diğerlerinin 3 numarası sleepynin 4 nosuna eşit