Sema_hysz Kızlar her usg ye girdiğimde bebeğimin haftası3 veya 4 gün geride söyleniyor mesela programa göre 31+4 ama usg tam 31 haftalık bi sıkıntı yoktur değilmi yani normaldir böyle çıkması kimiside cihazdan cihaza kaynaklanıyor dedi