Nur_banu1 Kızlar 17 haftalık hamıleyım karın ağrısı ve baş ağrısı yaşıyorum normal mi bu sizce birde grip için ne önerirsinizz
hemsireanne34 Nur_banu1 grip için hiç birşey yapılamıyor bol bol su ve dinlenmek ne yazikki doktorum banada ilaç vermemişti :)