Yasemin_in68 Hadi kankam hayırlı kolay doğumların olsun şimdiden geçmiş olsun seni seviyoruz 💖 doğur da geeeell🤣 @Seda_nrr (nası bi ismin varmış anam etiket yapcam diye bulana kadar canım çıkıyor 😂)
Seda_nrr Yasemin_in68 Ayy canımsın allah razı olsun kuzuuuumm ♥️😍 bende sizi seviyorum hamişkaderdaşlığı yaptık şurda shshhshs 😅 İsmimi böyle anca kabul etti 😅
Seda_nrr Yasemin_in68 Doğurdum valla 🤣🤣 ama ben bebekten değilde sancılardan daha çok uykusuzlar kervanındayım kankam 😅
Yasemin_in68 Seda_nrr ayy çok geçmiş olsun kanka geçer geçer o da ben normal doğum yaptığım halde 30 gün sonra iyileştim 🤣 bebiş Nası doğdu boyu kilosu sağlığı sıhhati
Seda_nrr Yasemin_in68 ayyy kuzum dikişinmi vardı ondanmı zor toparlandın 😢 Teyzesi maşşaAllahı var 3800 doğdu iri bebekti tabi şimdi indi baya :))
Yasemin_in68 Seda_nrr evet dikişlerim vardı canım maşallah Paşa’ya 💓 geçmiş olsun canım sana da gözünüz aydın tekrardan