Zehra9616 Alparslaninannesii kafana takarsan olmaz stres yaparsin farkinda olmadan oda etkiler sal gitsin rabbim verecegi zamani bilir insallah tez zamanda hayirli haber alirsin
Fyzylmz Zehra9616 çok haklısınız bende çok strest yapıyordum ne zaman stres bitti o zaman geldi miniğim ☺️ kesinlikle kafaya takmamak lazım.
Enda Zehra9616 keskee elimdee olsa da salabilsemm bu ay 4 gun gecikmem oldu pskolojik gebelikk yasiyrumm resmenn 😀😃😃😃
Mavilio2 Ne kadar evlisin, sitres çok etkiliyor ben artık hamilelik hakında birşey düşünmediğim vakit takmadığı vakit Allah nasip etti esine de yansıtma akışına bırak hayırlısı de geç düşünceler de bogulursun zorlaşır
Mavilio2 Alparslaninannesii üç ay mı iyimisin sen 4-5 yıl sandım ben daha çok tazesin yenisin şimdiden böle sitres sana dert olur bi an önce hamileliği unutup akışına bırakman gerek
Alparslaninannesii https://imgyukle.com/i/F2W3n Ben mi yanlış görüyorum yoksa çizgi belli olmaya başladı mi
Hatice1123 Alparslaninannesii gecikmeniz var mı. 5 dakika geçtikten sonra çizgi belirirse dikkate almayın ilk bi kaç dakika da çıkması lazım cizginin
muge1661 Alparslaninannesii canım gün ışığında çekebilir misin anlayamadım ben, sen daha iyi görüyosundhr zaten kameradan bazen net görünmüyor canım