Medha benim başıma geleni söylemek idtedim. Ben 39. Haftadayken kontrole gittim normal doğum pozisyonuna girmişti ve artık gelmesini bekliyorduk ama 1 hafta geçti ve gelmedi tekrar kontrole gittim ve ters dönmüştü ayakları aşağıda başı yukardaydı ve sezaryen oldum demek istediğim olmayacak bişey yok son hafta bile dönebiliyor. İnşallah normal doğum pozisyonuna döner