Fadikb benim crp ne yazık ki hep yüksek çıkıyo geçen rutin kontrolümde 14 çıkmıştı büyük ihtimalle antibiyotik vericektir. Hamilelik önceside crp düşmedi kanımda enfeksiyon olduğunu söyleyip antibiyotik yazıp yollarlardı. Neden sürekli yüksek onu anlayamadım 🤷🏼♀️ Sonuçlarım yeni çıktı doktora yarın gidicem bakalım bu konu hakkında ne dicek 🙂