GizMeh evet doktor çok iyi dedi zaten benim bebişler ortalama 3. 150 3.110 doguyor kızımla oglum öyle olmuştu bunda nasıl olur bilmiyorum genelde boyları hep uzun oluyor biri 53 biri 52 cm dogdu bunada doktor uzun baya dedi saglıklı olsunlarda gerisi teferruat🤗