Petyynut Fulyacanferit hamileliğimin başında Uğur Sözen’e gidiyordum o zaman kendi yeri yoktu gediz tıptaydı ama ben lekelenme yaşadım ve o süreçte ilgilenmedi tavrı hoşuma gitmeyince değiştirdim şu an kendi yeri var 250 TL alıyor ondansa Yasemin Yıldırım’ı öneririm onun da kendi yeri var ama çok ilgili ve perinatolog başka yerlere gitmenize gerek kalmıyor her kontrolü detaylı da dahil kendisi yapıyor
Fulyacanferit Petyynut teşekkür ederim.♥️ Ben onkoloji hastası olarak hamile kaldım doğuma az kaldı . Ama onkoloji doktoru gerekmiyor çok pahalı zaten. .yani aslında doğum için gerekli bana doktor şuan. Yasemin hanım doğum için iyi mıdır
Petyynut Fulyacanferit evet alanında çok iyi bir doktor ben de tavsiye üzerine gitmiştim şu güne kadar hiç pişman olmadım şu an 29 haftadayım her şeyiyle kendi ilgileniyor cihazı gayet iyi ve her kontrolde çok detaylı bakıyor
Petyynut Fulyacanferit tanıdığım 4 kişi onda doğum yaptı hem normal hem sezaryen olanlar ayrı ayrı çok memnundu
Fulyacanferit Petyynut bı görüneyim o zaman. Çok teşekkür ederim. 🌺 Muayenehanesi falan nerede diyecektim ama Google dan bakayım😁
Petyynut Eski çocuk hastanesini biliyor musunuz orada bir kavşak var hep doktorların falan yerinin olduğu bir apartman var tam kavşakta orada yeri kolay bir yer
Dyg_srcn Merhaba ben 31 haftalığım gebelik başından beri uğur sözene gidiyorum riskli bir gebeliğim vardı çok şükür şuan iyi gidiyoruz çok ilgili alakalı güler yüzlü bi doktor gebelik öncesi hakan çeliğe de gitmiştim oda gayet iui ilgili bi doktor😊