Elbet-birgun-kavusacagiz Tup bebekle gebeyim cok sukur bugun ikinci kanimi vermeye gidecem ilk kani dort gun omce verdim dktorum bugun vermemi istedi. Bana dua edin lutfeeen cok ihtiyacim var 🤩🤩🤩🤰🤰
Feyzamali33 Elbet-birgun-kavusacagiz bende tüp bebek ile hamileyim şuan adetten 2 gün önce 112 idi iki gün sonra 253 olmuş bir daha vermedim bir hafta sonra tekrar gidicem 🙏
Pinarr35 Elbet-birgun-kavusacagiz ah kiyamam.en guzel bekleyiz bende tup bebekle bugun 6+6 oldum kalp atislari icin gidicem keselerini gorduk ikizlerin 🥰🥰
Elbet-birgun-kavusacagiz Feyzamali33 hadi hayirlisi canm 🤩benmde 12.gun sonucum 661 cikti bugunde verip sonra kese icin cagircak doktor insallah hersey guzel gider🤲🤲🌸🌸
Elbet-birgun-kavusacagiz Pinarr35 zaman gecmiyo 🤭🤭darisi bana insallah sag saglim kavusuruz hepimiz insallah canm🥰🥰