Kızlar ben Şırnak’ta oturuyorum burda pek doktor hastane falan yok yani olanda pek steril değil ilgi alaka sıfır. Bir özel hastane var kötünün iyisi oraya gidiyorum şimdilik, sadece ücret konusunda özeller. Eşimin bir arkadaşı Mardin Devlet Hastanesinde yapın doğumu demiş onun eşi de orda yapacakmış. Hastaneyi ve doktorları bilen var mı önerir misiniz? Bir de normal düşünüyorum dönüşte 2 saat yol çekebilir miyim sizce yoksa gittiğim özel hastanede mi yapayım.