En büyük hayalim normal doğum yapabilmekti. Çünkü sezaryen sonrası toparlanamamaktan korktuğum kadar hiç birşeyden korkmuyordum. Tabii 24. Hafta gebelik çekerimin çıkması sonucu gebeliğin sonuna kadar bol diyet tam bir Alman disiplini ile geçti. 15.09 çarşamba günü 40. Haftamız ile gelmezse 40+2 de yani yarin suni sancı ile alırız eğer olmazsa bebeğimize bağlı olarak sezaryen doğum tercihimizdi. 12.09 pazar günü sabah 11 de hafiften normalde yaşamadığım bir sancı yaşamaya başladım ama herkes yok bu doğum sancısı değildir olsa böyle olmaz dediği için biraz hevesim kırılıyordu. Gece 00:00 a kadar sancıları çektim son çare doktorumla iletişime geçip hastaneye geçtim ve tam bir hayal kırıklığı sancılar düzenli fakat açılma 0. Ebe istersen yatışını yapalım suni sancı verelim dedi ama istemedim ve eve döndüm. Ancak sancılar dinmiyor sürekli hareket ediyor pilates topunun üstünden zaten 36. Haftamdan beri inmiyordum. Yine sabaha kadar pilates topu squat derken sabahı ettim. Eşimi kaldırdım dedim dayanamıyorum artık, biliyorum açılmam yine yoktur. gidelimsezaryene alsınlar.
13.09 pazartesi Saat 9:55 te hastaneye varmıştık. Doktorum önce bakalım sonra nst çekelim duruma göre bir yol izleriz dedi. Eşim tabii benim çok sancı çektiğimi gördüğü için sezaryen olmak istiyor vazgeçtik normal doğumdan dedi. Ben ve doktorum muayene için odaya geçtiğimizde ben şok doktor 5 cm açıklığımız var seni doğum için hazırlayayım dedi tabii ben o an şok başladım ağlamaya. Doktorum gülüyor bak istediğin olcak inşallah bu kadar sancını çektin çok az kaldı. Normal doğumu anlattı. Suni sancı verelim epidural takalım tabii istersen istemediğini biliyorum dedi. Ama diretmemek gerekiyormuş hiç birşeyi bunu öğrendim:)
Kabul ettim ilk doğumum ne yaşayacağımı bilmediğim için . Artık herşey hazır doğumhanedeyim ebelerim ve doktorum efsaneydi Allah razı olsun gerçekten. Açılmam çok hızlı ilerledi çok şükür ki 14:34′te güzel kızım doğmuş ve göğsümdeydi. Hayatımda böyle bir an ,huzur ,rahatlık yaşamadım. Evimizde 3. Günümüz ikimiz de çok iyiyiz tabii ki dikişlerim var ama ağrılar geçecek en kısa zamanda. Hayal edin ve sağlığınız el verdiği sürece Allah’ın izniyle yapamayacağımız hiç birşey yok. Biraz uzun oldu affedin:))