ilknurd_98 Kızlar sabah ilk doz aşımı oldum 28+1 haftalık gebeyim bebeğim şu an aşırı hareketli ve normalden daha sert vurmaya başladı içerde çırpınıyor gibi aşının etkisi mi aynı şeyi yaşayan oldu mu?
MommyTeacherandHappy ilknurd_98 Merhaba 😊ben de 27+5de dün oldum.Tetanozdaki gibi kol ağrısı dışında şimdilik bir problem yaşamadım. Umarım bebeklerimize de bizlere de şifa olur
elisss_61 ilknurd_98 Zaten hareketli olacağı vardır canım çocukta sıkıntı yapmaz bende dün vuruldum çok hareketli çocuk karnımda ama hep öyleydi şu son günlerde. bazen düşüncemizden dolayı algıda seçicilik yapıyoruz bundan korktuysan daha dikkatli takiptesindir ondan bu hissin bence bişey olmaz korkma
Edadadada Bende dün oldum bebeğe bişe olacağını sanmıyorum bu haftalarda. Bnde tam 29 haftalığım dün oldum aşı.. Sadece kol ağrım oldu. Şifa olsun size de bebeğinize de 🙂