Kızlar moralim çok bozuk 2li ve 3 lü test sonuçlarım yüksek riskli çıktı..2li 1/250 3lü 1/104 çıktı sabahtan beri ağlıyorum..Halbuki ultrason sonucunda hiçbir sorun yok denmişti burun kemiği oluşmuş,ense kalınlığı 1.51 yani çok güzel.Kan sonucum neden böyle çıktı kendimi suçluyorum çünkü kimse engelli bir çocuğu olsun istemez ve ben çok takıntılı bir insanım..Benimki gibi sonuç alan var mı aranızda moralmen çok kötüyüm🥲