Balbeby Dün tam 27 haftalikdik ama ulturasyonda 28+5 çıktık boyu uzun dedi kilosu 1 kg 200 Grm olmuş sanki az gibi geldi bana kilo alması için ne yemem lazım erken doğum riski var sürekli yatıyorum kalkmadan dua edin kızlar zamanında gelsin kuzum 😩
Nigarhacizade Balbeby kilosu çok iyi bence haftasına göre👌🏽benim bebeğim hep daha küçük kilo olarak, ama sağlıklı olduğu sürece asla sorun etmiyorum. Doğum da kolay olur 😹❤️ama maşAllah sizde çok iyi bence, ben 23+5 de gitmişdim en son o zaman 560 gramdı kızım😹birdahaki sefer 27+5 de gitcem bakalım nasıl olmuş. 800-900 arası olsun diye dua ediyorum😹Siz bir de 1kiloyu geçmiş olmasına üzülüyormusunuz 😹_
Hilallllllll Burdan duymustum bu yazilanlara ek cicibebe yiyin ve nesguik icin bebege 1 haftada 300-500 gr aldiriyormus bir kac kisi denedi gercekten basarili 👍 Balbeby
Fatmabngl Kilosu çok güzel maşallah. Pekmez, süt ürünleri, kaşar peynir, et, tavuk kuruyemiş yiyebilirsiniz
Hilallllllll Nazzz1310 Sutlede olur ama normal biskuvi gibi girip cikip yiyolar bende basladim 1 haftada kucuk 3 paket bitirmisti birisi iste kilo almisti bebegi cokta yememek lazim bizede cok kilo aldirabilir😂 icinde vitaminler vs var ama tabi seker felanda var dikkatli yemek lazim yinede
Nazzz1310 Hilallllllll Aynn şekerimde var bide tavan yaparım😂 ben günde 5 6 tane katım sütun içine bide muz koyim yiyim bakalım alcakmi kilo inslah alır ya bebek yerine ben almimde😂😂