Egekusum 34 haftalığım. Gece sağıma dönerken tam sağ göğsümün altı sanki içimde birşey yırtılıyor gibi karnım çok acıdı 🙁 aranızda yaşayan var mı?
Chucky9 Egekusum ben de bazen öyle hissediyorum. Sorun varmış gibi düşünmedim hiç umarım yoktur. Bebek büyüdükçe yer kaplıyor belki ayaklarıyla baskı yapıyodur falan diye düşünüyorum
Essa33 Egekusum Yok danışmadım bende büyüdüğü için ve ayakları yukarı geldiği için ona yoruyorum direkt 🤔
EceZ Egekusum sanırım o yüzden çünkü tam acıyan yerim ayaklara denk geliyor 🙈 artık yoruldm gerçektn 🥲😅
Sblatc Egekusum ben 28 haftalığım bende yatarken sağa sola döndüğüm zaman karnım ağrıyo hafiften. Normaldir bence