catwalk Zezeeeyyldrm canım ben doğumdan sonra 10 gün daha kullandım sonra bıraktık ama belki pıhtılaşman farklıdır.
catwalk Zezeeeyyldrm anladım canım benim 2 gen heterozigot dediğim gibi doğumdan 10 gün sonraya kadar kullandım.Ama tabii ki doktorun en doğrusunu bilir.