Asell Kızlar son 3 gunum kaldı ve hiç gelmeye gönlu yok doktor dedı 3 gun sonra gelmesse suni sancı verırırz suni sancıdan korkuyorum sizce ne yapmalıyım önerılerınız varmı doğum nasıl başlar 🤔
ilkgebelik Asell bol bol yürü yollarda bile doğurabilirsin 3,4 km ama 😂😂😂 squat ve namazda secde pozisyonu var ya o pozisyonda durmak da iyiymiş açılma için bunları biliyorum bende inşaAllah hayırlısıyla sağlıkla gelir bebişin 😇 kız mı cinsiyeti
Melos Asell bizim de son 4 dün muayene vardı gelmeye hiç niyeti yok kızımızın 😂 bekleyeceğiz dedi doktor ☺️