mathematician Merhabalar arkadaşlar, gebelikte 24-32 hafta arasında kullanılan idari izindeyim ve öğretmenim. Bu süreçte eğitim ödeneği alabiliyor muyuz? Bu durumda olup da alan var mı?
Denizmila21 mathematician bende bunu merak ediyorum okuldaki arkadaşlara da henüz yaymamış o yüzden anlayamadım
Yazderyasi mathematician alınıyor diye biliyorum, bende bekliyorum, daha yatmaya başlamadı bizim ilcede
mathematician Denizmila21 Alamıyorsunuz dediler ilçeden bana ama doğum izninde değilim ki alamayayım, idari iznin farkı ne oluyor bu durumda?
Denizmila21 mathematician çok saçma ücretsiz izinde olunca alınmıyor normalde sadece . Biz şuan ücretsiz izinde değiliz
mathematician Yazderyasi bu zamana kadar hep alınıyormuş ama şuan karantinada olan öğretmenlerin bile ödeneğini yaptırmamışlar müdüre. Dönüşünüzde kesintili olarak alabilirsiniz dediler.