Dilaraa1 13 hafta olacağım kızlar adet zamanlarımda kasik agrim ve şiddetli bel agrim oluyor. Bu haftalarda da olurmus zaten normal dimi
Nurtrky Dilaraa1 ilk üç ay benimde olmuştu adet günlerimde doktorum normal demişti vucudun hamilelğe alışma süreci demişti
Zeyyyn Dilaraa1 evet bir süre sonra geçiyor düzene alışınca kimisi daha geçde olabiliyormuş en kısa sürede geçer inşallah
Mrymonek Dilaraa1 ilk aylarda benimde olmuştu dikkat etmiştim tam ozamanlar bel kasik ağrım olurdu 2gun sürer geçerdi. Oluyor yani çoğu kişide 😊