Tgcbbrdmr canım sen femara kullanırken adetin hala devam etti mi ben femara kullandım bitene kadar ara ara kanamam devam etti adetimin 5. Gunu klomene basladım dun kanamam vardı biraZ
ilacımı içiyorum kanamam yok bitmiş acaba tek bende mi sorun vardı femara kullanırken kanama olması.
Bu gidişimde doktora da soramadım kendi doktorum yoktu başkasına girmek zorunda kaldım.