Baybcicek
Aynı aşı aynı etki korkma kuzum bende ikinci hamileliğimi yaşıyorum ikisinde de vuruldum hiç bi yan etkisi yok gayet rahat ol bunu vurulmazsan bebek eğer pozitifse seni ve kendini zehirliyor ha bu iğneyi olmazsan ilk çocukta sıkıntı olmasa bile ikinci çocukta bünyen onu yabancı madde gibi algılayıp yok etmeye yani antikor üretmeye çalışıyor yani senin anlayacağın vurulmak en doğru karar bu bi hastalık değil sakın korkma devlette aynı iğneyi vuruyo özelde