Saripapatyam1 Kzlar salı günü sezeryan oldum. O günden beri büyük abdeste çıkamıyorum gazimi da hastanede çıkardım 3 defa bir daha çıkaramadım napsam iyi gelir? Cok sancı yapıyor ilk sezeryanda böyle olmamıştım hiç
Erol Saripapatyam1 evet canım lavman dan başka care yok sonra dan kendi. Başına yaparsın biraz lavman kullan ben hastaneden 10 almıştım evde. Yapardım sonradan kendı kendıme yaptım rezene cayı iç
Saripapatyam1 ikiprensesannesiii hoşaf içiyorum ilk günden beri ama ise yaramadı zeytn yağı ne kadar sürede çıkarır acaba
ikiprensesannesiii Saripapatyam1 valla ben içince çıkıyorum aynı gün. Ama doktorunuza danışın belki ilaç verebilir
gokcekocyigit07 Musil yazmadı mı doktorunuz ? 1 hafta kadar musil kullanmıştım ben, sezaryan sonrası genelde veriyorlar, bence bir sorun doktora
bagdat Saripapatyam1 bende de aynısı oldu hatta gaz sancısı sırtıma vurdu karnım şişti en son yapıştırma dikişim açıldı kenardan doktoru aradım hemen lavman yap kıpırmada yerinden dedi 1 ay duphalac kullandım