Deletedmom93428 hergün sen doğurdun mu diye merak edip giriyodum foruma. Bugün çatı muayenemde öğrendim ki kordon dolanması sebebiyle açıklığımda olduğu halde normal yapamayacakmışım. Sabah sezaryen dedi. Çok korkarak girecem şimdiden geliyolar bana. Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah 🙏🏻