Biz napalım 40+3 oldu bugun belirti bile yok yani bide bebek buyudu taşımak zorlaştı kasık ağrıları oluyor normal diye bekledik gelmiyor yarın sezeryan olcam allahın izniyle canını sıkma hersey olacagına varır normal istiyorsan 40 a kadar bekle hic te belli olmaz bir anda hızlanabilir herşey