ENK canım sağlıklı bi gebelik gibi gözükmüyor 2 günde bir düzenli artması gerekirdi kimyasal, sağlıksız gebelik yada dış gebelik olabilir kontrollerini aksatma lütfen.. moralinide bozma derdi veren allah dermanınıda verir inşallah yakın zamanda sağlıklı bi gebelik yaşarsın bende dış gebelik yaşadım ve 11 aydır olmuyo yumurtalarım azalmış sağ tüpüm tıkanmış yani benim gibi olsan daha kötü şükret 💜