Kader9677 bende de böyle olmuştu ilk önce farketmeyip çöpe atmıştım eşimin yanına gidip değilim Ali değilim işte diyip ağlamıştım sonra içime sinmedi çöpten testi çıkardığımda böyle silik çizgi olduğunu gördüm kan testine gittiğimde 2 buçuk haftalık hamileydim boşuna ağlamıştım😂😂😂