Mavi_bulut Park yatak almaya karar verdim .Uyku seti nereden aldınız memnun musunuz ?öneriler linkler varsa paylaşın lütfen 🙏
Dilekcnkn Mavi_bulut Ben normal bebek nevresim takımı aldım . Park yatak daha önce kullanmıştık şimdi sepet beşik aldım ama büyüyen beşiği için karacadan aldım nevresim takımı sizde o şekilde yapabilirsiniz😊
Ecem2501 Mavi_bulut ben hepsiburada dan yoyko marka park beşik aldım gerçekten çok kaliteli diyebilirim uyku seti değilde lcw home dan bebek nevresim takımı aldım birde içine uygun yatak ve yastık aldım trendyoldan çpk güzel oldu😍