hemsireanne34 benim oğlumda kesi atılmıştı çok çok ufak 3 dikişlik. Dikişlerim açıldı tekrar dikmenin doku kaynına sebep olabileceğini düşünerek dikmediler kendi iyileşmesini bekledik. Ama vajina girişinin orada serçe parmağımın tırnak ucu kadar biryer açık kaldı tam orta kısımda duruyor açıkçası. Şuan ikinciye hamileyim. Acaba ikinci doğumumda burası yırtılırmı? Yada tekrar mı keserler zaten biraz açık diye. Çok ince bir yer tutuyor üst kısımdan