Aysegulaman02 sadecenurrr hayır canım şuan 10+3 haftadayız hala adet sancıları gibi sancılar yaşarım bunda korkacak bir şey yok . Rahim bebeğe hazırlık yaptığı için bu sancılar normalmiş doktorum söyledi .
EceDrn sadecenurrr çok normal canım 17+6 dayım hala yaşıyorum artık bebiş büyüyor rahim genişlediği için bunların olması çok normal yakında bel ağrısı da eklenecektir korkmana hiç gerek yok herhangi bir leke ve benzeri bişi görmediğin sürece yat dinlen bolca imkanın varsa ama içime sinmez benim dersen doktorunu ara konuş o seni rahatlatır 🤗
ruveydagil-derler Benim de olmuştu çok şiddetli doktor çok normal dedi. Rahime tutunma ağrısı bunlar demişti. Geçmeyen kaşık ağrısı ve kanama olursa kork demişti doktor 😊 Allah’ın izniyle korkmana gerek yok
EceDrn Dilaraa1 çok aşırı şiddetli kıvrancak kadar değilse tabiki normal ben hala yasıyorum özellikle yatarken kalkarken oturup kalkarken yaşıyorum Bi anda girdiğinde oluyor devam ettiği de ben sordum doktora normal dedi sen yine de bir danış için rahat etmeyeceksen 🤗
EceDrn Dilaraa1 anladım canım fakat yinede kendine telkin vermeyi öğrenmelisin doğum da ne yapıcaksın şimdiden böyleyse yoga yapmanı tavsiye ederim nefes egzersizleri çok iyi gelecektir ağrılarında azalır 👍🙏
Dilaraa1 EceDrn evet yapmam gerekiyor öyle ki bugün nefes alamıyorum gibi hissediyorum daha kötü oluyorum 😪