Zehra9616 Brtmrv doner sermaye hastahanesi oldugu icin ucretli olabilir die dusunuyorum ama fikrim yok arayip sorabilirsinjz
Gizemin-minnakI @Brtmrv benim görümcem 2 Li ve 3 lü tarama yaptırmıştı orda . 3 sene önce ücret ödemedi
Gizemin-minnakI @Brtmrv ödemedi diye hatırlıyorum yani . Sadece Bi doktorla anlaşırsanız hep aynı kişi sizi muayNe ederse o zaman ücret ödüyorsunuz diye biliyorum ben