ArmyAnne doktor 2 kg dedi ben bundan önce en son 33 haftalıkken gitmiştim o zaman 32 haftalık civarı çıkmış demekki o zaman doktorum gelişimde sıkıntı yok demişti ı zamandan beri hiç gelişmemiş sadece başı 4 hafta geriden geliyor sanıyodum komple geriymiş malesef Bi yanım diyo vardır bunda da Bi hayır Bi yanım diyo o zamandan beri kilo aldıran herşeyi yedim nasıl almadı filan anne yüreği işte ister istemez kafama takıyorum canım sen kaç haftalık hamilesin bebeğin gelişim geriliği kaç hafta çıktı kaç kg