Ozgel 37+4 üz bugün kontrole gittik 3360 kilo 56 cm olmuş kızım nereye gidecek sonu bilmiyorum normal doğum bekliyoruz 😁
Ozgel restiveduygu doktorda öyle dedi ama bilmiyorum bellide olmazmış benim 182 eşimin 192 boyları genetik gibi
yhilalcaglar hatice_21 37 haftalikken kontrolüm vardı 3100 gramdi kızım. 4cme yakında acilmam var evde bekliyoruz hazır olda 🙈
Merve-1109 hatice_21 37+1 im 3 gün önce 2.400 gelişim geriliği var dedi cuma tekrar gel hala almamışsa sezeryanla alacağım dedi yarın belli olucak hayırlısıyla
Esrujj hatice_21 tam 37 hafta 3200 civarı sanırım hafta sonu doğuracağım🤗 erken doğum tehlikesi vardı ilacı bırakıyorum çok durmaz dedi doktor umarım ultrasonla uyumlu gelir kilosu haftası zaten küçük çok üzülüyorum
hatice_21 Esrujj kilosu iyi maşallah bizimki 2700 37+3 doktorum çok kilolu bebek olmasına gerek yok rahat dogurursun dedi sonra kilo alıyorlar zaten ☺️