Edaa23 Kızlar bir konuda fikrinizi almak istiyorum ,eşimle boşanıyoruz ben doğum aşamasına geldim kendisi zaten doğuma bile gelmiyor destek olmuyor. Ben dha önceleri normal doğum yapmak istiyordum eşimde destek olur moral verir rahat bir doğum yaparım kendisinden güç alırım diye düşünüyordum kendisi şu an yok. Normal doğumum stresli geçer mi sizce ? Sezeryan mı olsam ?
Nananusha eger nirmal doguma bi sorun gorukmuyosa niye ameliyyat tercih edesinizki . siz zaten o bebegi dunyaya getirme dusunce istegile herseyi basarmis bir annesiniz. esinizin esekligi yuzunden niye kendinize eziyyet edesinizki. doktor neyi tavsiye ediyorsa onu yapin
Edaa23 Nananusha gebelik süreci çok stresli geçiyor bu süreçte destek bekledim ama karşıdan birşey göremedim çok sorun yaşadım üstüne normak doğumun acısını yaşamak beni daha da yıpratır diye düşündüm
Duygue Edaa23 çok üzüldüm canım sen kendini nasıl iyi hissetceksen o doğumu seç Allah bian önce sağlıklı doğum nasip etsin
Canann18 Edaa23 esini bi tarafa birak anne olcaksin o ani yasa ilk dogusunu gor onun sesini duyunca esinide unutursun esin yaptigi ayipla kalsin uzme kendinide bebeginede ❤️