Cmdk Kızlar kontrole gittim sancım yok öyle şiddetli doktor açılma var mı diye baktı 2cm dedi sonra 3cm dedi kendisi zorladı biraz galiba çok canım acıdı eşyalarını al gel 2 saate dedi 😩 suni sancı verelim dedi normalde 39 hafta olması lazım ama son adet tarihine göre 40+5 zamanı gelmiş artık diyip duruyor çok korktum açılmam varmış öyle diyo ama suni sancıyla kolay doğurur muyum bu şekilde doğuran var mı şoktayım eve geldim şimdi ağlayacağım doğurmak istemiyorum diye 😩
kubraytekinayan Cmdk bende şuan 39+6 dayım gelmezse eğer 40+3 de suni verilicek bende çok korkuyorum 🤦♀️ Nasıl birşey hiç bilmiyorum inşallah kolay geçer hepimiz için 🤲
bilnazo68o Cmdk sizde yada bebekte Bi sorun yoksa neden beklemiyor ki. 3 cm açıklık güzel. 41 e kadar bekledim ben kendi sancım gelmişti 2 cm le suni de almıştım
teletabi Cmdk oğlumda suni aldım ama benim açılmam 6 cm di yattığımda sancılarım yetersizdi suni aldım 7 saat sonra kucağımdaydı oğlum gayet rahat ve kolay bi doğumum oldu
Cmdk kubraytekinayan sadece kontrole diye gittim normalde 18i yatışını yaparız demişti açılma var mı diye bakarken çok zorladı çok canım yandı sadece bunu yaparken bile bu kadar acıyorsa nasıl doğuracağım😩😩😩
kubraytekinayan Cmdk çatıma bakarken canım acımadı ama tabi acıklığa henüz bakmadı çatıma baktığında 38 haftalıktım ozaman 1-2 cm açıklık var demişti bana valla bende suni sancıdan korkuyorum 🤦♀️
Cmdk kubraytekinayan benimde çatıma bakarken hiç acımadı hissetmedim bile ama açıklık var mı diye bakarken kendi de biraz açmaya zorladığı için herhalde ağlayacaktım nerdeyse 😩hazırlanmam gerekirken şuan kara kara düşünüyorum 😩
Cmdk bilnazo68o kolay doğurdunuz mu peki ultrasonda fazla çıktığı için beklemek istemiyor kakasını yer falan bi şey olur dedi
bilnazo68o Cmdk gece geldi sancım sabah 7 de girdim hastaneye 13 30 da doğdu. Girdiğimde 6 cm olmuş tu
Emsare 4cm açıklık ve suni ile 3,5 saatte doğumun gerçekleşti. 2. doğum olduğu için net söyleyebilirim sancıların bir farkı yok sadece daha çabuk sıklaşıp daha çabuk doğum oluyor ki ben ilk doğumda 21 saat de bitmiştim suni sancı almadan
Ayseee4238 Cmdk suni sancı ya çok zor diyolar ama duyduğum çoğu kişide suni sancı yiyor benim arkadaşımın 5cm açılması olduğu halde suni sancı yedi valla bende korkuyorum ama yalancı sancilardan o kadar yoruldum ki 2hafta önce 1cm acilmam vardı pazartesi tekrar çatı muayenem var diyorum ki ins 3cm falan olmusturda suni verirler dogururum dayanamıyorum çünkü ben artık bu sancilara