Ley565381 eeh işte ben özelde ysptırmıştım pıhtılaşma 1500tl genetik test 2000tl tutmuştu
bir kısmını da devlette yaptırdım Hematoloji ayrıntılı birşeylere daha bakmıştı
bence para vermeyin
kadın doğumcu üzerinden Hematolojiye sevk alıp baktırın herşeye ☺️
Ama 3 düşüğüm oldu demenız lazım