marbling10 merhaba, bugün doktorum bebeğim kalp atışının çok düşük oldu
Renasefe merhaba bugün bebeğimin kalp atım hızının çok düşük olduğunu söyledi doktor. 6+5 im. acaba bu gibi durum yaşayan var mı? Neler yaptınız? Doktor takip edeceğini söyledi ama kalbinin durma ihtimali çok yüksekmiş…