Renasefe kendi kendine düşer mi ya başka doktora gidin bence. Bir de haftanız kaç? BElki henüz kalp atışı oluşmadı. Bende de benzer durum vardı 7. haftada bebek oluşmamıştı, 10. haftaya kadar bekledik, düşme falan da olmadı. Kanamam olmasına rağmen kesenin yeri bile değişmedi. Düşer de dmediler zaten, düşme eğilimi varsa düşük başlamış kendi düşer diyorlar. Yeri sağlamsa o kadar kolay değil.