Bsr_dalli Kızlar şeker tahlili düşük olupta şeker yüklemesi yapmayan var mı yada şeker tahlili hiç yapmayan var mi?ben özelde vermiştim iyi dedi doktor dün devletteki doktor düşük şekerin dedi tekrar vermem gerekiyor mus