Tekrar merhabalar. Şimdi evimdeyim. Bebeği gördü bu sefer doktor ultrason da ama atış yoktu. Bi anomali var bebek gelişemiyo dedi. Sanki fıstık düşün kabuğu var ama içi boş dedi ve kürtaj oldum. Tabiki çok ağladım çok üzüldüm. Hayırlısı buymuş demekten başka bişey gelmiyo insanın elinden. İnşallah sizler yavrularınızı sağ salim kucağınıza alırsınız. Hepinize çok teşekkür ederim. Dualarınız iyi dilekleriniz için. ♥️