Ebrudedeogluu Kızlar bugün 39. Hataya giriş yaptık. Sabaha karşı tuvalete girdiğimde (saat 4 buçuk gibiydi) çok az ve hafif pembeli akintim olmuştu. Dün Çatı muayenesi oldum 1 cm açıklığın var demişti. Sizce ne yapmalıyım? Nişan mı bu anlayamadım
arzubldk Ebrudedeogluu evde sancını bekliceksin gitsende bişey demiyorlar zaten suyun gelirse sancıların sıklaşırsa gel diyorlar
Bebegimicin1 Ebrudedeogluu niaşn olabilir ama nişanın gelince evde bekle nişan gelincr hemen doğum olmuyor isterse acıklıgın 3 cm olsun bişey değişmiyo bazen nilandan saatler sonra bazen günler bazende ilk doğumımda oldugı givi 2_3 hafta sonra sancılarını bekle düzenli geldiğinde git suyunda gelirse beklemeden git hastanede sancı çekmektense evde çekmek daha iyi
erdem_agah Ebrudedeogluu nişanın öncesinde bir lekelenme olabiliyor. nisan biraz koyu renkli mukuslu bir kanama öyle düşün
Ebrudedeogluu arzubldk ya hemen hastaneye gideyim demiyorum hatta imkanlar en verse evde doğurmayı çok isterdim. Sancıları bekliyorum ama anlayamadım Nişan gelmesi böyle mi oluyor
Ebrudedeogluu Bebegimicin1 evet bende son ana kadar evde beklemek istiyorum. Suyum erken gelmezse bi aksilik çıkmazsa evdeyim son ana kadar :)
arzubldk Ebrudedeogluu ya valla benimde açıklık kontrolünden sonra akıntım geldi senın gibi iki kere geldi bide bende nişan olduğunu düşündüm büyük ihtimalle nişandır
EErdem Ebrudedeogluu Benimde çatı muayenesinden sonra böyle oldu nişanmış iki gün sonra doğum yaptım hayırlısı 👍🏻
Ebrudedeogluu EErdem yaaa ayy iyice heyecanlandım bi an önce doğum yapmak istiyorum böyle beklemek çok garip hem hamileliği doya doya yaşamak istiyorum hemde bebehimi bi an önce kucağıma almak istiyorum. Amin hepimiz için hayırlısı 😊
erdem_agah Ebrudedeogluu doguma yakin olabilir lekelenme. Dogum için düzenli sancıları bekleyin. Çocuğu hissediyorsaniz korkmayın. Sorun olmaz inşallah
Ebrudedeogluu erdem_agah evet iyiyiz allahim a bin şükür. Dün sabah doğdu yavrum bir gece de hastanede kaldık şimdi evdeyiz iyiyiz çok teşekkür ederim 😊