Kızlar eşim uzman çavuş. Ve doğumum da olmasını cok istiyorum . Askeriyede ha diyince izine göndermiyo eşim doğum yapacak dese komutanlara . Ben Doğu mu yaparım cocuk 2 haftalık olur o gelmeye . Sezeryan olsam bir günü olur o tarihten önce izin kağıdı yazdırır gelir. Normal doğum yapabilirsin bile dese doktor sizce normal mi beklemeliyim yoksa sezeryan olup eşimim mi yanımda olmasını istemeliyim