Merhabalar arkadaşlar 10 gün gecikmem vardı sağlık ocağında kan testi yaptım ve çıkmamıştı .kan testinden öncede sürekli evde kendim test yaptım yine çıkmadı .Bence bekleyin moralinizi bozmayın geç döllenme olabilir .ben yaklaşık olarak 15 gün gecikmeden sonra yine kan testiyle hamile oldugumu öğrendim .Rabbim herkesin kucağını doldursun ❤️🤲🏻